script src="http://c.weblogcode.ir/box.php?d=7450&c=0059b4"> لینک باکس افزایش بازدید وقتي كه گوگل دنيا را شگفت زده ميكند.
*دیدنی و خواندنی*
گالری عكس .مدوفشن.مطالب خواندني و دانلود موزيك

- احتمال تولید تبلت توسط گوگل: روزنامه وال استریپ ژورنال در خبری از احتمال تولید و فروش مستقیم تبلت‌های اندروید توسط گوگل با نام نکسوس (Nexus) خبر داده است. این روزنامه در گزارشی از تمایل گوگل برای فروش مستقیم تبلت‌های اندروید مانند آنچه شرکت اپل انجام می‌دهد خبر داده و تنها مشکل گوگل در این زمینه را بخش سخت‌افزاری تولید تبلت اعلام کرده است که این مشکل را گوگل با همکاری شرکت‌های ایسوس، سامسونگ و احتمالا موتورولا حل خواهد کرد. براساس همین گزارش در نیمه‌ی سال ۲۰۱۲ گوگل اولین تبلت ساخت خودش را با نام Nexus Tablet که به صورت مستقیم و تحت نام گوگل خواهد بود را عرضه خواهد کرد. البته این خبر در حد حدس و گمان است و باید تا نیمه‌ی سال جاری میلادی صبر کرد.

- پرده‌برداری گوگل از ایده‌ی یک پروژه‌ی هیجان‌انگیز: بعد از مدت‌ها شایعه سرانجام گوگل از یکی از هیجان‌انگیزترین پروژه‌هاش با نام Project Glass پرده‌برداری کرد. Project Glass ایده‌ای است که شبیه به یک عینک است و با استفاده از آن در مقابل چشمان فرد استفاده کننده اطلاعاتی به صورت زنده و براساس نیاز وی ظاهر می‌شود، اطلاعاتی مانند وضعیت هوا، تنظیم قرار ملاقات، صحبت کردن با دوستان و بسیاری موارد دیگر. این پروژه بر مبانی واقعیت مجازی کار می‌کند و برخی خبرها آن را ایده‌ای دانسته‌اند که هنوز به مرحله‌ی اجرا نرسیده است و تا زمان اجرا و تولید محصول راه زیادی دارد. اگر علاقه‌مند به داشتن اطلاعات بیشتر در این مورد هستید، این ویدیو را تماشا کنید تا با کارکرد دقیق این ایده‌ی هیجان‌انگیز گوگل به صورت کامل آشنا شوید.

 

با تشكر از _تك شو_


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:گوگل ,تبلت,تحول,شگفتي,پروژه,,
ارسال توسط فاطیما
آخرین مطالب